Wonderful X-mas och Fars Dag

image96

Dessa stämplar ingår i setet Wonderful Christmas ur Poppes nya stämpelserie
från Inque Boutique. Stephanie Barnard´s är kvinnan bakom designen.
Tanken med dessa stämplatrsom är av riktigt gummi på själva stämpelsidan
och clearfäste på baksidan är suverän.
Du ser exakt var du stämplar och resultatet blir kanon! Själv är jag till gränsen överpetig med
stämpelkvalité och blev mycket positivt överraskad, så jag rekommenderar dessa varmt!

Papper på kortet över är Paper Patch och Cuttlebugsembossat grönt papper. Stjärnan i topp
är en QK och den är 3D monterad.

image97

Motiven på kortet ovan finner du i samma set, Wonderful Christmas från Inque Boutique.
Kika in hos Poppes så finner du fler set till en prisvärd peng! Ja, som sagt jättebra koncept
och smidigt på alla vis!
Bakgrundspapper Basic G och bläcket är en grön versafine, glittret i granens topp syns
 tyvärr inte, men blinget vid kanten går väl inte att missa.....

image98

Känns som allt tydligen går i grönt idag, även detta kort till Fars Dag. SnickarEdvin finns hos
Magnolia,  text Poppes egen.
Färgläggning Promarkers, lite swirl R. Farrer liksom knappar. Papper =?, fanns i braiga högen
dessvärre utan tillverkare.

Här känns det ruggit idag, blåst och mörkt och alla otäcka monster har hitills hållit sej borta
 och det kan vi nog tacka min mamma för.....
Vi var borta häromåret vid Halloween och morsan var djurvakt och det ringde på dörren och där
stod  utklädda barn med godis och morsan tyckte det var trevligt inslag i höstmörkret och tog
en näve från barnens godiskorg -  vi har aldrig mer sett till någon som försökt med
"trick or treat"  här mer ivarjefall ......

Tack U. med barn för vår trevliga och roliga dag igår då vi pysslade och umgicks! Det  blir
väl repris snart, hoppas jag!

Ha en fortsatt trevlig Alla Helgona vecka!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gröna men läckra kort!! Höll på att skratta ihjäl mig när jag läste om din mamma när barnen kom med godis....helt underbart!

Ha en toppenhelg!

Kram Mia

2007-11-01 @ 20:36:04
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Petra/Paradise

3 underbart härliga kort du gjort!! GIllar dina gröna färgval! =)
läckert!!
min pappa fyllde år i söndags, men inte hunnit göra nåt kort..*skäms* Men kanske kan jag göra ett farsdag med inslag av födelsedag i det?? *finurla lite på*
Är du ledig på vissa dagar på vardagarna? I sådana fall..vilka? =)
Kramelikram!!

2007-11-01 @ 22:36:45
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Mia

Jag lovar.....häxfoto kommer! Nej, inga barn blev rädda för mig.....såå hemsk var jag inte =)

Kram Mia

2007-11-02 @ 12:51:18
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ullis

Tack för senast!
Korten blev jättefina, har ju sett dem IRL (ha ha).
Helt jättetrött men har gjort färdigt några gamla LO som spökade på pysselbordet.
Kram Ullis

2007-11-02 @ 19:59:56
Postat av: marieg

Jättefina kort du gjort! Oj vad kul det lät med din mamma o godiset.... kanske skulle man testa det?!

2007-11-02 @ 21:33:56
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där!
Vilka underbara kort du har gjort. Blev speciellt förtjust i dina julkort. Härliga upplägg och snygga färger. Stämplarna var kanonfina! Är också petig när det gäller stämplar. Finns inget värre än när det blir färg och annat där det INTE ska vara.....usch!
Ha en bra Hallowenhelg med mycket godis;-D
Kram på dig
/Gunilla

2007-11-03 @ 15:36:41
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Stephanie Barnard

I love your Christmas cards!
I'm thrilled to see you are enjoying our stamps.
:)

Hugs,
Stephanie

2007-11-24 @ 06:17:24
URL: http://stephaniebarnard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0