DT-kort åt Hobbyhuset!

image70

Denna coola drake finns i Hobbyshusets stämpelsortiment, design Cards of Maria, som har
många fina motiv! Pappret är från Cloud 9 design och har  fina glanseffekter, som inte syns här!
Brads MM och den gröna cirkeln är embossad med en cuttlebug folder. Darken är målad
med promarkers och har fått glitter i vingarna.Allt material, samt Cuttlebug finner du hos Hobbyhuset!

image71

Glada giraffen känns användbar till många olika kort, här ett vanligt "hej-kort". Även denna
goa figur kommer från Cards of Maria. Papper Memory Keepers, ena sidan det randiga mönstret
och den andra sidan är den orange ovalen.Giraffen har fått färg med Marvys tusch.
Blommor prima och brads sei, text QK sunshine. Allt finns hos Cia, som just nu har många
nya stämplar i shopen!

Vilken ljuvlig höstdag det har varit idag, F. har kompis hemma och de sitter ute på glasspicknick
vid lekstugan. Hoppas på många sådana dagar!
Ser fram emot helgen, då det vanskas scrap ( och kort...)träff här i Nässjö. Ska verkligen bli kul
att se vilka mer som ägnar sej åt denna hobby i omgivningarna!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så söta stämplar och underbara kort! Hoppas du får en riktig kul scrapträff! Min kompis Tina och jag funderar på att fixa en träff här i Torsås senare i höst. Ha det gott!

Kram Mia

2007-10-09 @ 17:56:45
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Så söta kort, gillar de fina stämplarna också!

2007-10-09 @ 19:41:57
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan vännen min!!
Vad roligt med pysselträff, jag skulle så gärna velat kommit!! :/
men det är kul å veta att du finns nära om vi skulle vilja ta en pysselträff nån kväll/helg =)
Jag å nåra Jkpg´s vänner funderar på att sno ihop en Vätterträff! Va sägs om det? =)
2 kalasfina kort du gjort!! Härliga färger, som alltid! =D
Kram Petra

2007-10-09 @ 21:57:59
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Anki (Fröken Svår)

Jättefina kort gör du! Det är roligt att Hobbyhuset fått hem så många roliga stämplar tycker jag! Kram

2007-10-10 @ 09:17:00
URL: http://rosalia.se/anki
Postat av: Helena

Jättefina kort du gjort-.Helt underbara allt i hela bloggen
Kram
Helena

Postat av: Elisabet

Vilka gulliga kort.

2007-10-11 @ 17:17:06
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: marieg

Hej!! Nu har jag hittat hit - givetvis fastnade jag en lång stund... har ju inte sett dina kort innan. Jättefina! Vi ses på Lördag!!!
//MarieG

2007-10-11 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0