Hallowwen-nalle och utmärkelse

image94

En nalle i värsta Halloweenstassen från PSX. Färglagd med Promarkers, randigt papper
Calambour och prägling med Cuttlebug embossingfolder.
Några QK bats och Primablommor.

När jag var och hälsade på hos Petra/ Pradises blogg igår var det glädjande bebisnyheter
och en fin utmärkelse, You make me smile award och jag var en av dom som hon gav
detta vidare till!!!
Blev både överrumplad samt JÄTTEGLAD, TACK  goa, gulliga Petra!!

image95

Det finns så många duktiga kortmakare i detta land, så  det är inte lätt att skicka vidare - men
första bumeranger jag tillbaka till Petra som är ett sånt solsken och ständig inspirationskälla!

Joggemia och
Leamon för aldrig sinande kreativitet och glädjen ni ger mej

Min bägge DT-mammor:
Cia och Maria för att ni är så suveräna

Ulrika W, som ska sluta å vara så självkritisk för du gör så FINA och välarbetade kort och LO,
som jag anser du ska delge oss andra i större utsträckning - så det så, vännen!

Marja,  Asamia och  Agno för ni skapar så mycket fint samt mina DT-kompisar hos både Hobbyhuset
och Poppes för vi alla har vår stil och kompletterar varandra.

Ha en bra höstdag !

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för utmärkelsen! Underbart halloweenkort! Både sött och läckert på samma gång!

Kram Mia

2007-10-30 @ 12:18:54
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Skuttochkram.

Åh,, det Halloween- kortet är super-läckert!:)

2007-10-30 @ 14:04:09
Postat av: Milo

Vilka fina kort du gör!!! Blev helt kär i ditt senaste Halloweenkort!!! Superfint!!!!!

2007-10-30 @ 21:11:31
URL: http://mlilja.net
Postat av: Ullis

Hej på dig! TACK för utmärkelsen! Du är ju heltokig (ha ha)! Nu är jag hemma igen mätt och nöjd...
Längtar tills imorgon gör vi allihopa. Ska bli så mysigt!
Kram Ullis

2007-10-30 @ 21:12:21
Postat av: Mia

Pst....kolla min blogg. Jag har ändrat inlägget om blommorna (glömde...förlåt!).

Vilken sund inställning till din dotter. Håller med dig, man får väl vara glad att man uppfostrat dem till att bli självständiga...men det är jobbigt!

Ha en bra helg!

Kram Mia

2007-11-01 @ 07:20:46
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Maria / Poppes Stämplar

Åh, tack för det!
Vad glad jag blir!

Ta väl hand om dig!

Kram Maria

2007-11-01 @ 22:31:24
Postat av: Cia

Å vad glad jag blev av dina fina ord, det värmer :-)
Underbara kort du gjort också Lotta.

Kram Cia

2007-11-02 @ 10:47:52
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0