Träff i Nässjö

image75

Tack till alla er som anordnade den roliga Scrap/kortträffen i lördags i Nässjö! Att det finns så
många gelikar så nära var verkligen kul! Scrapperiet var även där och det kändes lyxigt att
kunna hämta material vid behov!

Deltog i en tävling med kortskiss och blev faktiskt framröstad som vinnare med kortet ovan.
Jag blev JÄTTEGLAD då jag fann mailet  från Marie G om vinsten, då jag  tyvärr inte  kunde
stanna hela kvällen. Hyggligt Marie att du även tog hem mitt kort och vinst (snygga band och brads från Sykompaniet).

Tilda i regnet är MCP målad, papper Imagnation, text QK Maddie Anne och olika Primablommor.

image76

Passade även på att göra ett DT-kort med stämplar från Hobbyhuset! Den luriga häxan är från
Forma Hantverk och är MCP färglagd. Randigt papper Calambour och lila Basic G,
text QK khaki, glitterbrads MM och garner finner du hos Hobbyhuset, Garnglads oktoberset.

image77

Snobbenstämplen heter Naptime och finns hos Poppes stämplar. Även MCP teknik och papper
Basic G, text QK Khaki i blått bling-papper.

Hoppas att det blir träffar på hemmaplan, skönt att slippa åka, jag hade bara Koltorpsbacken ner,
så var jag på plats, smidigt så det förslår! Men vad prylar man packar med sej.......får ta mej i
 kragen och plocka upp senare i kväll, så man kan göra nya kort här hemma!
Ha en skön Söndagskväll med tända ljus och ladda inför den kommande veckan!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår att du vann med det fina kortet! Vilka härliga färger! Halloweenkortet är ju för läckert också!

Ha en trevlig vecka!

Kram Mia

2007-10-14 @ 20:57:40
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: monica

WOW vilka kort! förstår verkligen att du vann! Vilken underbar snobbenstämpel :-)
Ja packa upp nu så vi får se mer inspirerande kort!!!
*kram*

2007-10-15 @ 06:08:57
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: marieg

Du var en värdig vinnare (kan tala om att en av rösterna kom från mig)! Härliga färger i Halloween-kortet!
Vi hörs!

2007-10-15 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0