Farbror Mel

image16

Våra kaniner i familjen betyder mycket för oss och de är tre olika personligheter. Den jordgubbs-
ätande Farbror Mel är en charmör av stora mått och på sitt femte år.
Men det var blivit någon kortslutning i huvudet på honom för somliga dagar verkar han mer som
en hund......apporterar träpennor, hoppar snabbt å kollar när det ringer på dörren när någon kommer,
tigger vid matbordet osv.
Det är av vår första kanin Humlan, som nu är en änglakanin mitt alias MrsH kommer. Hon lystrade till
namnet Humlan och var mycket förnäm av sej och spann ( jo en del kaniner kan faktiskt det) när hon
fick den uppmärksamhet hon förtjänade. En dag när jag var hos kaninerna slank det bara ut - jaha du
MrsH å så tänkte jag senare att detdär får bli mitt alias....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0