Hemma från en kul mässa!

image51

Har hunnit pyssla lite med nyinköpta saker från helgens begivenhet-
Mässan i Göteborg!
Hänglen är ju från senaste paketet och den är underbar med sin väska!
Färglagd med MCP. Pappret är nytt från Creating keepsakes och embossing-
foldern till Cuttlebugen följde också med hem.....
Banden fyndade jag hos Easer, som hade bandpåsar för en billig peng, kan
tänka mej att dom försvann fort! Text QK sunshine och prima blommor i höstiga
färger.

image52

Det blir nog att skicka med maken en lista på att köpa fler stämplar
från Rubber Romance, när han åker till USA nästa vecka - jag är
störtförtjust i dom! Här är damen målad med twinklings, som tyvärr
inte kommer till sin rätt så här.
Texten är från Limited Edition och passade ju bra till skoprovningen.
Papper Basic G och det blå pappret är "cuttlebugs-embossad".
Blommorna är från den nya Prima serien Esprit och är silk, inte papper.
Först tyckte jag, jaha jasså, men nu gillar jag dom mer och mer.
Dom finns i många nya färger, jag har inte sett dom i Sverige ännu.

image53

Lite snett är inte lett,  biet från A-lota kunde inte hålla sej stilla...
Biet hittade jag i Göteborg hos Easer och även här har MCP-pennorna
varit framme. Texten på tagen är från QK sophisticated, ett par texter följde
med i boxen.Bladen och jacks QK. De stora blommorna är Prima Esprit och de
mindre mini me.

Det var kul att träffa massa människor på mässan i Göteborg, särskilt min DT-mamma
Maria från Poppes och DT-kollega Zara. Hoppas verkligen att vi kommer att ses mer framöver!
Uppskattade att Joggemia kom och hugg mej i armen, så man kunde säja hej till henne
och Leamon. Det blir ju lätt att man går och tittar på allt fint som alla utställare hade att erbjuda!
Morsan och jag sov över och tillbringade kvällen med biobesök, vi bodde på Opalen
och Filmstaden ligger rakt över gatan.
Filmen var kul, man fick verkligen skratta och det behöver man!

Och när jag kom hem fick jag mej ett skratt, tyckte inte att jag hittat särskilt mycket papper,
men det hade jag.......

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag gillar det översta kortet massor!! Visst är hon underbar med sin lilla väska ;0)
Kul att du har haft roligt på mässan, verkar som du fick med dig en del fint hem också ;0)

2007-09-18 @ 07:05:06
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Mia

Det bidde ju mycket fint av de nya sakerna! Visst var man lycklig när man kom hem :D! Kul att ses!
Kram Mia

2007-09-18 @ 07:26:05
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: monica

underbara kort!!! det var kul o ses! Tyckte heller inte jag hittade några papper...men hade visst med en del hem ändå ;-)
*kram*

2007-09-18 @ 09:45:42
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Ullis

Jättefina kort! Ja stämplar låter ju inte lika mycket i tullen som punschar...
Trevlig kväll!
Ullis

2007-09-18 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0