Jeans kort med jeansblommor!

image14

Jeans är en av mina absoluta favoritplagg och det märks väl på detta kortet!
Den störra bakgrundsstämplen som exakt ser ut som jeanstyg kommer från Stampin Up och
fickan som jag medvetet har smutsat ner lite (torkar alltid av mej på bakfickan av gammal ingrodd
vana) är en Judikins.
Blommorna är Hero Arts där jag klippt bort vasen är målade med Promarkers och 3D monterade. Prickpappret kommer från Melissa Frances och det blommiga från Bo Bunny.
Texten är QK Ginger och jeansblommorna har jag klippt ut från gamla jeans och det blir nog inte sista gången.

Nu blir det en kopp grönt the som är mitt livselexir och en stund i solen, det gäller nog att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0