Lite av varje!

image35

Fick mycket svårt att motstå en Filur nu när Cia på Hobbyhuset är ÅF för dom. Får väl erkänna
att det är min första....Köpte i våras till U. och undrade lite vad hon skulle göra med dom?
Men nu är jag där och här är en version av mig målad med MCP.
Garnet är Sodaks paket Skogen som även Hobbyhuset är ÅF för och här har jag fäst alla
garn i paketet med öljetter och knutit ett band runt.
Helt underbara garner i höstfärger - min favoritårstid är hösten och alla färger naturen visar oss!
QK lönnlöv och Primablommor ur en ask, "essentials", papper Crate. Grattis stämpel October stamps.

image36

Här sitter katterna från Personla Impressions och pussar lite grann
i sin korg. Kissarn är färglagd med akvarell. Det prickiga pappret är från C-box och ger
mersmak......
Har för mej att texten är en Magnolia och blommor Prima. Prickbandet köpte jag hos Magnolia
på deras jubiluem.

image37

Det är ju för himla synd att inte PSX finns mer, de är en av min favoritstämplar.
Nallen i sitt gammaldags stuk är uppstämplad med en brun versafine på ett
lite gräddfärgat papper och detaljer på nallen är målade med akvarell.
Kramtexten är inkidos, blandande papper från " iövermappen" och Primablommor
med olika brads.

Tack för pysselsnacket och kaffet i eftermiddags U, det var väl dumt att visa Blossom......
Vår hobby blir dyrare än den borde då vi visar varandra bra och fina saker......fy på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0