Trolltider och några möss......

image22

Har mycket svårt att motstå dessa sötnosar till möss, detta kort är ett DT.kort till Poppes
och motivet kallas " Birthday cupcake". Den prickiga bakgrunden är från C-box och det rosa
har jag lyckats klippa bort tillverkaren....
Texten är en favorit här hemma, QK Maggie och lite andra QK saker. Filten stansande jag
från en "vanlig" liten stans. Den mindre cirkelmotivet är upphöjt med 3d för att belysa musen!

image23

Tror inte det är sant ännu, men jag har fått en egen kollektion, SMÅLANDSTROLL,
genom samarbete med goa Helena Landstoken!
Kunde inte i min vildaste fantasi tro att min troll som jag har ritat i 27 års tid kunde
vara något för henne att trycka upp...... Jag ritade och undrade om det fanns möjlighet
att få något troll i stämpelform till mej själv bara för skojs skull för de har ju följt med mej
under så lång tid.

En gång fick jag tom tre rätt på ett matteprov, då det tydligen var enklare att måla troll än
att räkna.....var ju kul att ivarje fall få tre rätt på provet om inte annat - gissa om föräldraskapet
undrade om de  tre poängen när det bara var röda bockar och tre troll.....

Denna kollektion med SMÅLANDSTROLL kommer att släppas till försäljning på mässan i
Göteborg den 15-16 september, så det här blir en liten smygkik.
Titta gärna in här vidare då jag ska stämpla upp och göra Trollkort allt eftersom.
Tack gulliga Helena för denna chans, jag är jätteglad och det känns SÅ kul!

- skriver vidare om mina farliga äventyr som stämplare längre fram-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0