Dags för mässa, datanörd????

image280

DT-kort åt Poppes med motiv från Inkadinkado. Motivet är uppstämplat på beige
glossy papper med stazon. Papper Prima liksom blommorna.

image281

Ett dopkort på beställning med motiv från Penny Black, färglagt med akvarell.
 Papper BoBunny och Basic G. Text QK Phoebe, kuvert QK rev. Blommorna hittar du
 hos Hobbyhuset. Textstämpel Reprint om jag inte minns fel.

Imorgon bär det iväg till helgens stora begivenhet, stämpel och scrapmässan i
Göteborg och det ska bli så skoj! Maken överraskade i höstas med hotellövernattning
till morsan och mej och även denna gång, så det blir en helhelg i hobbyanda.
Jag ser framemot att titta på papper, som jag tycker är ganska svårt att beställa via
internet. Ser du mej kom gärna fram och heja för risken är nog stor att man går
och är helt fokuserad på pysselutbudet från alla utställare.

Det slog mej häromdagen när jag skulle ringa ett telennummer som jag ringer
ofta ( morsan) att jag blivit en riktig datanörd.......
Hur jag än gjorde kom jag inte fram och displayen på telefonen var  helt fel! Jag tog ett
djupt andetag och koncentrerade mej på att slå numret och efter ett tag kom jag fram
till varför det inte fungerade - jag letade efter .se efter telefonnumret och då är man väl
ganska biten av datan eller.....

Ha Det Väl alla bloggvänner vare sej ni kommer till Göteborg eller ej! Trevlig helg!
image282

Kommentarer
Postat av: Mia

Kikar bara in för att påminna dig om att tänka på mig imorgon! =) DT-kortet är rent ut sagt skitsnyggt!! Hoppas du inte letar efter .se fler gånger när du ska ringa...måste ju vara lite irriterande när det inte funkar. ;)

Trevlig resa!

Kram!

2008-03-28 @ 18:01:12
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Linda

Jättefina! Om du ser mig på söndag så banka lite på mig, för jag vet inte om jag känner igen dig och jag kommer säkert också att vara helt inne i alla saker. Men det hade varit skoj att ses! :)

2008-03-28 @ 18:08:58
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Anita

Hej vännen!
Spela in "Så ska det låta" vetja. :o)
Hi hi, nu är det varning för datanörden. Vad kan jag hjälpa till med för terapi?
Jag ska minsann hålla utkik efter er imorgon.
Kanske kan vi äta middag ihop? Vi får se.
Ha en härlig fredagskväll.
Stor kram från Anita - garanterad datanörd

2008-03-28 @ 19:12:12
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0