Trevligt pysselbeök av Petra

image124

Här kommer Edvin med säcken full av julklappar! Färglagt med MCP, papper Basic G,
text en äldre hängel  på QK tag och olika Prima blommor!

image125

Ojdå, det var hemskt var rosa Tildas luva ser ut att vara, scannern luras en hel del....
Motivet målat med Promarkers, papper Basic G,
Text QK Katie, som Tomten gärna kan ha med sej hit....Lite olika Primablommor där
den ena fått lite Glimmer mist på sej.
Stjärnbården hade Petra med sej och  jag fick låna, tack snälla!

image126

Ett av  vår familjs Gudbarn ska få detta kort som minne av dopdagen. Men scannern är
visst helt urflipprad idag! Motivet , målat med MCP från Whipper Snapper är långt ifrån så här
 gröngult, färgen matchar mer med cardstocken.
Papper Cherry Arte, text och bård från Cuttlebugs alfabet Babyface. Blommor från Primas Box
Essentials, som är så bra och rymmer många blommor i oilka form och färger.

Det var så kul igår på tidig förmiddag att åka till tågstationen och hämta Petra/ Paradise för
en pysseldag! Efter lite fika hemmavid begav vi oss till stämpelrummet och härjade loss och
jag provade hennes Whipper Snapper och dom var inte hel fel.....
Petra är superbäst på att färglägga sina motiv med akvareller, så det var en fröjd att se hur
hon jobbar med sina kort!

Vi fick en hel del julkort gjorda och det var kul med pysselsällskap, på kvällningen om min
kompis Ulrika och drack glögg och snackade lite.
Petra känner U. bror sedan förr och en av Petras bästa vänner kommer från min hembygd,
Barkeryd 12 km från Nässjö, konstigt att världen är så liten.....

Petras sambo Johan kom senare och hämtade hem Petra och jag hoppas verkligen att de styr
kosan hit snart igen!!!
Tjejerna  och maken undrade idag " när kommer Petra igen, det var så mysigt med henne!",
så Petra Varmt Välkommen igen- snart!!!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tusen tack för supergulliga ord!! *Glad*
Jag kommer MEEER än gärna snart igen för det var så trevlig hos er!!! *kramar om*
Blev så imponerad av din mans kunnighet i köket ;)
och dina tösers talanger!! (Frida med sitt skapande och Jennifer med sitt sjungande & spelande!!) =D
Du gjorde kalasfina kort!! Blev helt till mej!!
Du är duktig på olika tekniker å det avundas jag dej! ;)
Tur att jag har dej som kan lära mej!! =D
MÅ gott vännen min och ett stort tack för sällskapet och allt därtill!!!
kram Petra
(ps; glöm inte kolla efter vit chalk åt mej imorgon!! *blink*) ;)

2007-11-23 @ 19:31:47
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: SannaF

Oooooooooooooooooooo vad många urgulliga kort du har hunnit göra!!! Du e jätte duktig och gör så fint!

2007-11-23 @ 20:47:11
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Theresia

Japp jag hänger på nästa gång, har ju bil och allt så P slipper åka buss/tåg... Kalasskoj tycker jag! JÄttefina kort har du åstakommit med tycker jag!

2007-11-23 @ 22:00:17
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Mia

Tre otroligt härliga kort! Kul att ni hade en mysig pysselträff.....hoppas vår blir lyckad imorgon!

Kram Mia

2007-11-24 @ 16:08:58
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0