Album till mina kort

image59

Då jag ganska snart ska vara med på en mindre mässa med mina alster inom
"rubberstamping" och folk har börjar höra av sej om att köpa har jag under helgen
gjort detta album.
Printade ut bilder från inscannde kort och har klistrat i albumet från Åhlens, som enligt
mej är i "lagom" storlek till detta påhitt.
Framsidans rutiga papper är från Wild Asparagus och texterna QK Maddie Anne (=I löv...)
och Phoebe skinni. Swirls från QK rev och Prima Blommor och några buttonbrads( fyllde
på med nya på mässan...).
Bandet och spännet från MM hittade jag i scrapperiets fyndkorg på mässan med, alltid lika
kul med fynd, eller hur?

image60

Ett brudkort at ha på lager, stämpel från PSX och detaljer ifyllda med Marvys tuschpennor.
Silverpappret är från SU, Stampin UP. Synd att de inte har homepartys i Sverige, har hört
från en säljare i USA att de pratat om att även Holland, utöver USA å Canada har diskuterats
som "säljarland". Men ärligt talat tycker jag att det låter lite konstigt, då är det väl lika bra att
slå till med hela Europa!
Band och ringar hittade jag "braiga" lådan.

image61

När brorsan fyllde nyligen damp detta kort ner hos honom med nallestämpel från
Inky Antics. Embossat rött papper megd hjälp av Cuttlebugen och det andra pappret
är Sassafrass. Texten är Inkidos. Prima blommor och glitter i rosorna.
Färgläggningen är MCP och dom lär jag inte sluta med, då min nya förpackning på
120 pennor dök upp här förra veckan.....
Mamma blev jätteglad, för hon fick överta mina gamla 48 pennor och tycker dom är
helkul att använda!

Nähä, ska väl försöka gör lite nytta här hemma, som man säjer innan hungriga skolbarn
kommer hem och vi ska senare till stallet. F. avgudar de små shettisarna, som de andra
barnen gärna avstår ifrån, så hon hoppas få rida en av "köttbullarna" idag.
Ha en Skön Höstdag!

Kommentarer
Postat av: Zara

WOW vad du är kreativ, kanonfint!
Kram

2007-09-24 @ 21:39:50
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Helena

Du jobbar på ser jag :)
Jag gillade bröllopskortet , det var jättefint
Kram
Helena

Postat av: Mia

Den där pärmen var ju bara för snygg! Har tänkt att göra något liknande att ha blomsteraffären....nu fick jag ju lite inspiration till det- tack! Dina kort är superfina! Så läckra färger i nallekortet!
Kram Mia

2007-09-25 @ 07:27:59
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Elzie

Så jättefint. Du är för pysslig du *s*.
Kram Elzie

2007-09-25 @ 16:18:30
URL: http://essemia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0