Blandad kompott

image41

Dom flesta som känner mej vet hurdant Disneyfreak jag är och det har liksom
 smittat ner dom andra i familjen.....
Rubber Stampede har gjort dessa stämplar och jag har färglagt dom enkelt med
Marvy tuschpennor. Fotoramen finns i en "braig" låda och var redan utstansad, pappret
är från BoBunny och det vill jag ha mer av!
Bradsen är Panduros och Blommorna Primas, som jag är så förtjust i. Väntar troligen i
veckan hem nylanserade Prima blommor och det ska bli spännande!

image42

Var och varannan människa verkar bli förkylda och febriga utan jag - trodde jag, nu i
eftermiddags började jag känna mej hänging....fast bättre denna helg än nästa då det
bär av till mässan i Göteborg!
Stämplen är en hårlös Magnolia och målad med akvarell. Bakgrundspapper K&Company
( =me like) pappret med knappar Daisy D.
Har länge velar fram och tillbake, men i veckan slog jag till och köpte Aud Designs runda mysiga
textstämplar och ångrar bara nu i efterhand varför jag inte köpt dom innan.
Aud var supersnabb, rekomenderas till max!

image43

-Åh, sa hästtjejen i familjen den liknar Starli i stallet, där vi tillbringar varje måndagseftermiddag.
Stämplen är en Inkadinkado och det stämpelmärket hittar du hos Poppes Stämplar.
Hästhuvundet är färglagt med akvareller. Det randiga pappret är MyMindsEye och det andra
från Bohemia. QK detaljerna boots ochhästsko pasar ju bra till. Texten är QK Maddie  Anne.

image44

Kantareller är den enda svamp jag plockar i skogen och äter genom att steka i smör
och ha på macka,mmm.
Men de här svamparna från Hänglars  förra höst kollektion samt text,  är väl mer åt
Karl Johanhållet....Svampfamiljen är målad med MCP teknik.
Prickigt papper blir det visst rätt vad det är, denna variant är KI Memories och mittpartiet
med löv Imagnation. Swirlarna är från QK rev flourish och blommor Prima, band från  vasen,
där jag har en del band i löst skick.
 
image45

Här träffar Disneyfreaket Mimmi i egen hög person på EuroDisney härom hösten.
Vi träffade mängder med figurer, men stunden när lilltösen fick pussa Musse var
sagolik - hon hade pratat om att hon skulle minsann pussa honom när hon fick träffa
honom och det gjorde hon med känsla och innerlighet.....jodå jag pussade oxå Musse....

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0