Filur och Fyr

image62

Hade några födelsedagskort att skicka och då passar ju denna paketfilur bra.
Filuren är målad med Promarkers och pappret är My Mind´s Eye som har samma
struktur och känsla som Crate.
Grattistexten är från Easer och den inhandlade jag på mässan i Göteborg.
Lite QK blad och Primablommor från Essentialsasken, som innehåller många fina
blommor. Kanten på pappret skar jag ut med hjälp av Fiskars shapecutters ena mall.

image63

Ännu ett Grattis kort och detta ska hamna hos min mans ena släkting,
som gillar vatten och båtar.
Fyren hittas i Reprints sortiment och stämplad med stazon på ett glossypapper,
som jag "alkoholinkade" först och sist lite silver med kryonpenna.
Några enkla band och japanskt papper till texten från Cards of Maria, som du
hittar hos Hobbyhuset.

Idag är det gråmulet här och man känner sej allmänt "ruggig", det får nog lov att bli en
kopp the för att få livsandarna att vakna till! Och att göra ett litet kort är ju heller aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Agneta Nordin

Vilka snygga kort!!! Tufft med knapparna på det övre kortet. Kortet med fyren är så vackert. Tack för inspirationen.
Kram Agneta (agno)

2007-09-27 @ 23:11:59
URL: http://agnetaskort.blogg.se
Postat av: Mia

Jättefina kort (som vanligt :D). Fyrkortet är supervackert!
Det där med kortalbumet blev det inget av...jag håller på med en pärm istället där jag visar ex på mina kort.
Trevlig helg!
Kram Mia

2007-09-28 @ 07:19:26
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Zara

Åh vilka fina kort du gör, jag gör inget jag, ingen ordning med mig...
Kram

2007-09-28 @ 09:40:25
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0