Mer höstkort

image38

Den här söta nallen är en sk Cherished Teddies och är från Stampendous,  men tyvärr finns
de inte längre att få tag på. De fanns i många varianter, de ena sötare änden andra!
Här är en pojknalle lite "höstig" med pumpavagn, jag var återigen målat med MCP teknik.....
Pappret är väldigt höstlikt och finns i Imaginations sortiment.
QK lönnlöven passar ju med bra ihop med olika Prismablommor från boxen, Essentials
som rymmer hur många blommor som helst......

image39

Stämplarna ovan är min egen design, Smålandtroll som man kan hitta
hos Landstoken om man vill.
Här har Trollmor klurat ut ett bra sätt att hålla både barn och svansar på plats
upphängda och bundna..... Tänker inte nämna hur jag har målat motiven....
Stubben och flugsvamparna är monterade med 3D för lite effekt i skogsbrynet.
Papper är äldre Basic G, man lyckas då köpa på sej det med.....

image40

Kanske sista fiskturen innan båten ska upp......Stämplarna från Stampscapes ger  många
olika varationsmöjligheter, så att det nästan blir jobbigt.....
Här brayat/rollat in glossy papper med adirondackdyna, japanskt papper en distressad
tag som är fäst i en ring, loopy brad och band. De har väldigt prisvärda på Panduro i ett antal
färger, jag köper på mej en varje gång i vår lokala Panduro ÅF, det är 10 meter i en förpacking
så det räcker långt!
Blomman är en Prima, som är en given blomsterfavorit och en svart brad, American Craft.

Tittade på Shrek 3 i helgen och den är underhållande för hela familjen, fast kanske lite
mer vuxenskämt än barnskämt....
Lyckades även hitta kantareller i lördagens vackra väder, fast som yngsta dottern som inte
är så gräsligt intresserad av skog och mark sa, "men kolla växer det tomater HÄR" och syftade
på flugsvamparna......

Vill TACKA för alla snälla kommentarer, jag uppskattar det verkligen och det förgyller min
vardag på många vis, så TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0