Mitt första trollkort!

image24

Mitt allra första trollkort, en märklig känsla - jag har ju målat dom rätt många gånger på 27 år.....
Smålandstrollen kommer att premiär säljas på mässan i Göteborg den 15-16 september
hos Helena Landstoken, som har gett mej denna chans till att rita denna kollektion.
Jag kan inte fatta att det är sant ännu!

Nåväl, det går att läsa mer om trollen någor inlägg längre ner. Motiven är målade med akvarell,
papper bla från C-box.
Håll vidare utkik här och hos Helena efter fler kort med trollmotiv om du är nyfiken.

image25

Vi här hemma, kaninägare som vi är gillar dessa Happy Hoppers som synes. Här är det glassfrossa
och den lilla ungen ligger i tryggt förvar.......Hop-it och Itty Bit, som parvlarna heter är en
Stampabilitiesstämpel och målad med MCP teknik. Papper från Melissa Frances, helt underbara.
Text QK sophisticate.

Nu ska Trollmor ut i köksregionen och ordna lite kvällsmat till trollbarnen, den yngsta
kunde med lätthet ha förväxlats med ett  innan frisörbesöket häromdagen....

Kommentarer
Postat av: Elle

Så söta kort!

2007-09-12 @ 22:58:46
URL: http://hitme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0