Taggad och Uke-rekord

image21

Jaha, är nu hemma igen efter ett par dagar i Stockholm, som var både soliga och varma!
Barnen var med och försökte sätta världsrekord i mest antal ukulelespelande
samtidigt på Långholmen. Det blev totalt 401 spelare och kontrollanter från Guiness
var där och alla dokumentation är skickad för att beslut ska tas om rekordförsöket
är giltigt. Svar ska visst komma i veckan. Det förra rekordet på 125 personer i San Diego
borde ju i varje fall vara slagit......

Jag läste på Cias blogg att jag blivit taggad och hon hade inte direkt pejl på vad
det innebär......men jag tackar för de gulliga och goa orden, Tack Cia!
Om "taggningen" , nu är något kedjebrev är jag rädd att jag redan har brutit den för
kedjebrev är jag totalt hopplös på.......( eller hur U?)Jag glömmer och börjar fixa med något
kort eller så....å sen vet jag aldrig vem jag ska skicka till.....

Att vi har en farlig hobby, beroendeframkallande och så vet ni väl alla - läs vidare i bloggen
i morgon för jag höll på att få högerarmen kapad för pappers skull......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0